Hem!

Finns inte ord för hur glad jag är! Har tillsist hittat en biljett hem!! Den blev lite dyrare än det först var tänkt eftersom jag i sista stund insåg två saker:

Det bolaget jag tänkt åka med ville försöka få mig att byta flygplats i Paris. Glöm.
Det bolaget jag tänkt åka med är KÄNT för att ALLTID strejka på stora helger.

Så jag bokade med ett annat bolag. Skitglad.

Sen fick jag veta att dom ingår i samma koncern. Nåja, jag slipper i varje fall byta flygplats. Nu behöver jag bara byta plan i Amsterdam. Det är suveränt. Jag har inte passerat där en enda gång i mitt liv utan att dom tappat bort mitt bagage. Man brukar få det hemkört till dörren några dagar senare, uppburet för trappan och allt. Med lite tur kan man få en necessär med vita kalsonger, en vit tshirt i storlek XL, en tandborste, oanvändbar tandkräm och en kam.

Årets julklpappar är räddade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0