Hoppsan då

Flera dagar har visst passerat utan att jag varit inloggad här. Det har helt enkelt inte hunnits med. Jag springer från ett möte till ett annat, seminarium, konferencer, kurser - och jag njuter i fulla drag. För jag älskar helt enkelt att träffa folk!!

Min rullande bastu fick en ny vindruta igår och det var med en lång lista instruktioner jag hämtade bilen med rutan vars lim ännu inte torkat:

absolut inte parkera ojämnt, eller med två hjul på en trottoarkant
absolut inte köra över några vibratorer på vägen eller väggupp (har ganska många för att komma hem till mig)
absolut inte tvätta bilen (hahahahaha som om det skulle hända)
absolut inte använda vindrutetorkaren
absolut inte..
absolut inte..

så jag åkte försiktigt hem i krypfart för att göra mig klar för kursen och när jag kom ut satt det TVÅ JÄVLA KATTER PÅ MIN NY VINDRUTA!!!  Nu ser jag med fasa fram emot nästa skyfall då det kommer visa sig om dom trycka in rutan så att den inte sitter tätt.

Kompisen hade det värre. När hon hämtade upp mig för att köra mig till garaget så jag kunde hämta bastun, så hörde jag en massa skvalpande i bilen. Titta där bak sa hon. Golvet i hela baksätet var vattenfyllt, liksom dörren på förarsidan. "Jag vet inte var det kommer ifrån" sa hon "men jag orkar inte bry mig". Vi skalpade hela vägen ut till bilverkstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0