Migrän

Under morgonens möte började jag få migrän - och innan jag hann sätta mig i bilen för att åka hem hade den förvärrats ganska kraftigt. Med ett väldigt limiterat synfält som resultat, kraftig förvirring och en stor önskan att kräkas.

Det är första gången i mitt liv jag blåst ett rödljus. Såg det inte förrän det var försent, för det hängde och dinglade högt ovanför mitt synfällt. Samtidigt blev jag jätteförvirrad, visste plötsligt inte var jag var (fastän vägen som leder hem är helt rak). Oerhört läskigt. Tacksam att jag inte orsakade någon olycka och lika tacksam för att polisen inte såg mig.

Den goda tanken att sova bort migränen hemma är bortkastad - dom renoverar lägenheten under och just nu håller dom på att betongborra för glatta livet. Hade jag vetat vart, hade jag stängt av centralströmmen till hela byggnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0