Nya grannar

Som jag misstänkt har jag fått nya grannar bredvid, en döv engelsk fylletratt och hans fru (tror i varje fall inte att det är älskarinna, nattetid är enda gången det är hyfsat tyst). Jag ska ge det några veckor. För protesterna är redan högljudda i huset, mot detta par.

För dom hörs. Vartenda ord som sägs. Plus att dom är engelsmän och anser att det är varmt här mitt i vintern så dom sitter mest på balkongen och skriker. TVn går på maxvolym bredvid mig jämt och tanten klopprar runt i sina högklackade.

Dom kommer inte bli långlivade. Men jag kommer inte behöva klaga först - damen under (som älskar mig och hatar alla andra) hatar engelsmän och har bestämt sig för att få tyst på dom.

3 månader ska dom stanna.

Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0