Städhjälp

När jag blir rik ska jag ha städhjälp. Inte bara en sån där som städar och stryker efter att man SJÄLV varit tvungen att göra grovjobbet att plocka undan och stuva bort all skit (det som tar tid och är olidligt tråkigt). Nej, jag ska ha en städtant som sorterar alla viktiga papper för mig, betalar räkningar, trollar bort alla högar med skit, städar, stryker och löser alla dagliga problem jag stöter på.

Vid närmare eftertanke ska jag inte ha en städtant. Jag ska anställa en ung, vacker man med en kropp att döda för. Gör han allt ovanstående kommer jag ju ha massor med tid att titta på när han jobbar och då är det bra att ha något vackert att vila ögonen på.

I år önskar jag mig bara trisslotter i julklapp. Med vinst på. Ok?

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Städhjälp vore inte dumt. Och matlagningshjälp också.

2008-12-21 @ 13:49:42
URL: http://matildasfikarum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0