Utan ett öre på fickan

Det blev lite kris igår för mitt visakort funkade inte när jag skulle tanka så jag åkte på ångorna upp till min kvällskurs. Väl där försökte jag hitta en bensinstation som tog kontanter. Vi pratar ödemark. Mackar utan bensin. Tillsist hittade jag en. Tankade för tio euro och tvingade sen tjejen i kassan att hålla ihop mitt visakort (det ramlar i bitar, utslitet stackarn) medan hon tryckte i det i apparaten. Bingo. Så jag slapp putta bilen hem.

På tisdag i Sverige får jag mitt nya visakort!

Tills dess gäller noll mat noll bensin noll fun.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojoj, du låter som en riktig globetrotter eller vad det nu heter? =/ De sneda munnen är till för min stavning. Kul att resa runt. Hur många ställen har du varit på?? Hur länge har du bott i Frankrike då? För det är väl där du bor?

2008-12-20 @ 16:24:45
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0