Volvo

Ikväll ska jag få åka volvo! Haha fattar ni hur löjligt glad jag är? Den första volvon jag sett i Frankrike på ett år, sprillans ny råkar den vara (när försvann kanterna på volvosarna?) och JAG känner ägaren.

Äntligen en bil jag slipper vara rädd för att åka i.

Det är nästan så jag ska be honom stampa lite på gasen och lägga sig som ett frimärke i häcken på bilen framför bara för att verkligen få njuta lite av att sittta i en säker bil.

(För övrigt är jag djupa imponerad av vilken bil som helst som har följande saker som fungerar: luftkonditionering, solskydd vid förarsätet, en tuta som fungerar även när temperaturen inte är exakt 15,4 grader, rutor som inte bara går att rulla ner utan även upp utan att man behöver hjälpa till på traven, växelpedal som man inte behöver vara elittränad för att kunna trycka ner, vindrutetorkare som faktiskt torkar rutan, lister som sitter fast där dom ska, dörrar som går att öppna och stänga, lås som fungerar... tja.. allt det där min rullande bastu inte har).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0