Ett hav i 5 färger...

att jag inte tog med kameran till stranden idag!! Jag tog ledigt idag för att packa ihop mina prylar i lägenheten och stod ut med lådor och damm och oändliga mängder "det kan vara bra att ha en dag" prylar (som fyllde upp fler sopsäckar än flytt lådor i takt med att mitt humör gick i botten).. vart var jag nu? Jo! jag tröttnade.. så jag åkte till stranden. Härlig stenstrand (hjälm är dock att rekommendera om man placerar sig på kastavstånd från litet barn, för stenarna flyger som projektiler genom luften när smågryna leker) och idag var där vågor. Vind! Man slapp svettas! Bara att njuta!! Och tack vare stenarna, så får vattnet flera vackra färger!! imorgon ska jag försöka få med kameran:-)

Och om någon vänlig själ vill upplysa mig om hur man laddar upp foton på bloggen så kommer fotona från helgens bergsvandring också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0