Jag packar?

Ledig från jobbet idag för att packa ihop resterna av innehållet i min lägenhet (det jag inte redan slängt) och röja i förrådet och ställa ner allt där tills jag blir med lägenhet igen.

Klockan är 11h40 och det går verkligen framåt. Hittills har jag:

Vart ute och sportat
Tagit en runda med bilen
Lånat tejp av en vän för att tejpa ihop lådorna
Öppnat fönstrena för att få in frisk luft
Tagit ner tvätten från tvättställningen
Slängt den rena tvätten i den oväntat enorma högen med de senaste månadernas tvätt
Satt på datorn
Chattat med kompisen i Japan
Chattat med övriga vänner
Läst bloggar jag aldrig läst förut
Tagit en tupplur på en timme
Ätit frukost
Avhållit mig från att dricka kaffe eftersom jag behöver sova mer
Ringt en vän och planerat stranden klockan 15

3 timmar kvar att packa ner ALLT.

Om jag kilar till lokalbutiken och köper storpack med sopsäckar och slänger rubbet borde jag väl hinna??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0