Stranden

Min nya favoritstrand har ingen sand:-) Varma salta stenar som man blir alldeles vit av att ta i. Stora vågor. Rent (haha) vatten utan brännmaneter... Underbar tillflyktsort efter jobbet!

I helgen var jag på ett annat ställe för att bada. Men jag gick aldrig i vattnet. Upp kom nämligen en kille som hade bränt sig och dessutom lyckats lura in den lille jäveln i badbrallorna. Jag kan lätt föreställa mig hur plågsamt det var!.

För två år sen brände jag mig på en manet när jag var i på djupt vatten. Jag var tvärsäker på att någon knivhuggit mig i ryggen för så ont gjorde det. Hade ett enormt brännsår som tog några månader att läka ut. Rädd för franska brännmaneter - oui!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0