Tandvärk

Jag har tandvärk! Nu pratar vi inte lite molande ont. Vi pratar SMÄRTA. Råkade knäcka min tand för några år sen. Mycket och regelbundet pusslande, lagande osv av diverse olika tandläkare har hållit värken kontrollerbar... tills för ett halvår sen. Då tog dom ur roten och sa att NU; nu kommer jag inte ha ont mer. Hade lika ont ändå. Antibiotika kur på antibiotika kur... Så har det hållt på. Tillsslut fick jag nog. Dra ut tanden sa dom, så har du aldrig mer ont. Ut med tanden. OCH JAG KAN LOVA ATT JAG ALDRIG HAFT MER ONT I HELA MITT LIV!!! Tio dagar av rent helvete. Smärta. Ont. Kan inte ens dricka vatten. Finns inga värktabletter i världen som hjälper. Tanden är borta. Vad är det som gör så ont???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0