Jakten på den stora lägenheten... eller den stora jakten på lägenhet...

... det artar sig. Efter ha besökt varenda ledig skrubb i hela stan (och det var inte många, som sagt, på sommaren hyr folk ut per vecka till priser som bara miljonärer har råd med...) så har jag ramlat på en helt fantastisk lägenhet. För samma pris som en liten garderob utan möbler i stan, så har jag hittat en tvåa (hurra!!) fullt möblerad och hur fin som helst, med utsikt över park och hav, i ett litet radhus (visste inte ens att det fanns radhus i Frankrike)... Med ett kök! med dubbelvask! Diskmaskin (haha när ska jag använda den??), med tvättmaskin, möbler och håll i er... inte mindre än 3 härliga pooler varav en är jaccusi (hur det nu stavas). LYX!!

Nu till problemet.. (vi är trots allt i Frankrike). Lägenheten blir inte ledig förrän första september. Så nu måste jag hitta någonstans att bo i sommar. Trots allt.

Ett tält kostar inte mer än en tusenlapp.. Jag ska nog investera i ett och avsluta den stora jakten på lägenhet...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0