Åska

Jag har tappat räkningen på hur många gånger det har åskat den här veckan. Nu började det mullra där ute igen och det är rejält svart. Vore kul med ett liknande åskväder som vi hade inatt, lagom till solen går ner ikväll så man kan se blixtrarna ordentligt. Men inte innan dess. Jag har ingen lust att koppla ur datorn när jag behöver jobba!

Sen är det klart, att efter det stora strömavbrottet vi hade häromdagen, så är det fortfarande ganska mycket som är utslaget. Smågrejer kan tyckas, men det gör allt skillnad när det plötsligt inte finns gatulyktor osv där det normalt är väl upplyst. Ska väl sparas på pengar eller ström antar jag.

På tal om att spara på pengar så var bensinen nere i 1,219euro idag:-)!! För bara en månad sen betalade jag runt 1,6euro per liter. Det går åt rätt håll så jag väntar lite med att tanka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0