Dagens Väder

SNÖÖÖÖÖÖÖÖ

Men inte här hos mig. Fattar ni hur avundsjuk jag är?? Sitter och fånstirrar på termometern (6 grader ute, 15 inne) och ångrar att jag övertalade Lillfisen att gå ut, hon värmde faktiskt gott och det är mysigt med spinnande katter i knät när man ska vaka natten lång för att få syn på några snöflingor.

Senaste nytt från orten som är "insnöad" är att det nu faller hagel.

Kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Jag vill också se snön falla från himlen!!! Fem år har jag bott här, fattar ni, på fem år har jag sett snön falla TVÅ gånger. Det är alltså inte förhandlingsbart om huruvida jag ska få se snö inatt eller inte - den SKA komma hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0