Handpåläggningssuccé??

Nu när den värsta huvudvärken har släppt är det väl bara att erkänna - gubben måste ha lyckats ganska bra. Ja, bortsett från att han låste nacken på mig så att jag inte längre kan vrida huvudet åt vänster. I övrigt: inte ont någonstans. Jag har tom nästan slutat gnissla tänder (jo vi pratar dagtid nu, för jag brukar bita ihop käkarna så det gnistrar om det, speciellt när ja kör bil).

Däremot har jag ont på lite konstiga ställen i kroppen idag. En muskel i armen som han inte rörde, en fläck på benet som är så öm att jag inte kan titta på den. Men ryggen. Nix.

Närmare tolv timmar sov jag inatt och större delen av dagen har tillbringats på soffan.

Jag borde vara pigg nu, men jag är fortfarande dåsig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0