Jo jo...

Jag har precis fått ett email som jag faktiskt inte vet hur jag ska svara på. Om jag ska svara på. En av mina bästa vänner ber mig om hjälp med att packa lådor i sin källare, och röja lite plats där. Hon är gravid och får ingenting lyfta.

Men jag undrar...

Har det fullkomligt gått henne förbi att jag efter bilolyckan fortfarande har väldigt ont i nacken, begränsad känsel i armen, och inte får lyfta en sak?
Har hon missat den lilla detaljen att hon inte ens svarat på mina vädjanden om hjälp då jag flyttat (vilket tyvärr varit ganska många gånger de senaste åren).
Har hon glömt att vi senast för två dagar sedan pratade om att jag inte packat upp hos mig än, efter senaste flytten, eftersom jag helt enkelt inte kan?

Ibland undrar jag om jag helt enkelt inte kan kommunicera, eller om folk bara inte lyssnar/bryr sig?

*sur*


Kommentarer
Postat av: Karin

För att inte bli galen får du låtsas att det beror på att hon är gravid, man blir lite extra puckad då. Fast det låter ju som att hon verkligen inte lyssnat alls...

2008-11-03 @ 15:39:48
URL: http://kalasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0