Kallt

Det är ruggigt kallt inne hos mig ikväll och säkert ännu värre ute - och ut ska jag! Är bjuden på middag och ser fram emot en trevlig kväll med god mat.

Är redan vrålhungrig, eftersom jag åt lunch vid elva idag... Blir inte mat förrän vid 20h, om jag kommer i tid. Och jag riskerar att bli lite sen. Har nämligen 20% rabatt på sportmaterial kl 19 ikväll så jag tänkte köpa mig ett par raquettes (snöskor). 20% blir nämligen 200kr i rabatt och det är inte fel för en fattig varelse som mig.

Men först ska jag dricka upp mitt gröna urkiga te för att få upp värmen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kallt här också

2008-11-14 @ 18:21:49
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0