Lång natt

Jag måste helt klart sluta gå och lägga mig före 22h på kvällen. Min kropp är tydligen programmerad på att aldrig sova mer än max sex ynkliga timmar per dygn. Inatt vaknade jag dessutom redan klockan två för åskan drog över, så jag satte på en CD bok (en uppfinning helt klart värd nobelpriset) för att överrösta alla stresstankar som började yra runt i huvudet på mig ("jag måste göra, jag har glömt göra...").

Somnade till den runt tre, fyra tiden igen.

Halvåtta slog jag upp mina blå och nu sitter jag här hålögd igen. Det är tolv grader ute, regnet hänger i luften och det är KALLT. Kallt ute och kallare inne.

Har ett fullspäckat program idag så det är bara att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0