Man vet att..

Man vet att dagen kommer bli lika usel som resten av veckan, när man inte kunnat sova mer än 3 timmar på natten, är helt orörlig i rygg och nacke (fast egentligen är det nog bara när jag andas som det gör ont! Och när jag sitter, ligger och står.) och det första man får syn på när man vaknar är 40 fiskar som ligger halvdöda på botten av akvariet där man glömt göra ren pumpen för 5e veckan i rad.

Hade det inte gjort så ont att ligga ner skulle jag gått och lagt mig igen. Nu väntar jag istället tills värsta morgontrafiken dragit förbi så att jag kan klä mig som en nörd med knäskydd, armbågsskydd, handledsskydd och rollers och ge mig ut och arbeta av lite frustration vid havet.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej! Sonens favorit nu just är "Hitta Nemo" så jag är lite känslig för detta med fiskar....kanske de vill rymma? har du inte sett filmen i fråga, så var min fråga fullständigt nonsens :). Hoppas de mår bättre nu i allafall...och du med :)

2008-11-14 @ 19:52:32
URL: http://www.jemaya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0