Min nya stol



Haha, en sån här har jag just ringt och bett dom lägga undan åt mig på Intersport i grannstaden. Min nya stol. Nu är det bara att göra brasved av alla mina trasiga pinnstolar så att det blir lite plats åt den här skönheten. Jag är inte helt glad i färgen - för den är 65 cm stor och lär ju ta sin lilla plats - men jag antar att man kan slänga över ett lakan när man inte vill att den ska synas.

ÄNTLIGEN kommer jag kunna strecha rygg och mage ordentligt.

Jag är dock lite besviken att den inte har två öron högst upp så jag kunde hoppa runt och driva grannarna till vansinne hahaha, välkommen till elefanternas bostad.

Kommentarer
Postat av: Hemligen

Du ligger efter! En sån där har jag och sitter på framför datorn på jobbet numera. Fast min är röd och utan taggar... Den vackert lila ligger kvar hemma i sin låda (den har inte heller några taggar) och väntar på att julen ska passera (tror inte den ryms när julgranen flyttar in) innan den blåser upp sig.

2008-11-24 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0