Min Rullande Bastu

Det är inte utan att jag har liiiite blandade känslor för att dom ska byta rutan på min rullande bastu på måndag. Det känns så meningslöst liksom. Kopplingen är så utsliten att jag tvivlar på att den håller fram till jul. Vadmuskeln i mitt vänstra ben och min högra arm är i desto bättre form!

Igår satt jag i två timmars bilkö för att ta mig en knapp mil hem. Två timmar. Dum som jag är tog jag nämligen inte motorvägen eftersom den var igensmockad redan vid infarten... Testade lite nya genvägar på små krokiga backar genom skogen istället och hamnade i en ännu längre kö. Vi krypkörde inte. Vi stod parkerade på vägen.

Dags att börja ha ett nödförråd i bilen igen - mat och vatten - jag trodde faktiskt bara det behövdes i turistsäsong. Men tydligen även när det regnar lite, för dom stackars fransmännen vet inte hur dom ska hantera bilen när det är lite blött ute!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Vi har äntligen hittat bil nu. Men den har lite att fixas innan vi kan köra runt med den.

2008-12-01 @ 08:09:06
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: Tonårsmorsa

Haha. Nästa gång du retar dig på bilen, tänk på mig, cyklande i snöstorm, med en bal toapapper, fyra matkassar och en stor kartong läsk...! :-D

2008-12-01 @ 21:26:29
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0