Slutet är nära...

Igår retade jag mig på tanten som körde till bergen - för att hon oavsett hastighet och väg bara körde på treans växel.

Idag gjorde jag något liknande. Kopplingspedalen på min bil är på väg att dra sin sista suck och jag har träningsvärk i vänster vad och höger arm efter en halvtimmes biltur, då jag förgäves försökt växla... När jag äntligen lyckades lägga in en växel - vilken som helst - vart jag så lättad att jag körde vidare på den, oavsett vilken det råkade vara! Femman genom skarpa kurvor, 2an i nerförsbacke... ja ni kan föreställa er katastrofen.

I julklapp önskar jag mig alltså en ny bil.

Med luftkonditionering. Blå. BWM helst också om det inte är för mycket begärt? Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0