Våtservetter och annat kul man kan stoppa avloppet med

Imorse fick grannen bredvid sig en utskällning gällande våtservetter nedspolade i toaletten. Ha! Jag visste väl att det var hon!! Vad kommer det sig att man känner sig så förbannat skyldig när någon frågar om man har gjort något - även om man aldrig ens skulle kommit på tanken att göra det man blivit beskyld för?

Jag har tom gått och funderat på OM jag verkligen HAR spolat ner några våtservetter. Otroligt dumt. Jag har inte ens några att spola ner! Den enda paketen våtservetter jag äger ligger i bilen och kommer aldrig inärheten av min lägenhet.

Väntar med spänning på att få veta när och om dom ska rensa rör för rör i alla lägenheterna nu. Aldrig i livet att jag städar innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0