Bantning!

Jag gjorde misstaget att "bara svänga in för att se om jag hittade några byxor idag". HA! Då jag har speglar uppsatta precis överallt i min lägenhet, fattar jag inte att jag lyckats undvika att se vad jag stod öga mot öga med i provrummet idag. Mina lår är FETA.

Jag åkte raka vägen hem och hämtade rollerserna, och så ner till havet för ett par timmars hårdträning på strandpromenaden. Tänker sätta upp det här på listan över problem orsakade av bilolyckan. Hade den grabben inte pajat min nacke så hade inte jag legat hemma på sofflocket i en månad och tryckt i mig så mycket choklad jag bara kunde. Det är jag helt säker på. Det måste vara hans fel...

Nu blir det rollers varje kväll jag inte är i bergen, så är det med det.

Jag ska börja tänka på vad jag äter också. Så fort chokladen i mitt kylskåp är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0