Dagen...

9 grader och pissregn imorse. Jag stannade under täcket så länge jag bara kunde, och nu sitter jag här med ögon som går i kors och försöker vakna. Alla växterna som står i duschen (hittade ingen annan plats, dom kunde inte stå kvar under värmefläkten) ska snart ersättas med MIG i egen hög person.

Idag har jag nämligen shopping på schemat. Min garderob ekar tomt på vinterkläder och jag ska göra en räd i närmaste affären, som råkar vara min favorit, där det råder 50% på alla kläder idag.

Sen blir det lunch hos en vän, massage hos sjukgymnasten (nåååågot gott som olyckan förde med sig) och en eftermiddag med jobb, innan jag förhoppningsvis hänger på grannarna ut ikväll. Det är visst något som ska invigas på Fort Knox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0