Dagens promenad

... gick längs havet idag. Härligt snabbt med vinden i ryggen från en stad till en annan. Ett mindre helvete att gå tillbaka med solen och vinden i ansiktet:-) Svårt att andas när det blåser så hårt, men fint fint var det ute, härligt med sol och att värmen börjat komma tillbaka (nåja, i svenska mått räknat i varje fall).

Tänkte ta en massa fina bilder på dom enorma vågorna som jag väntat mig se i havet, men vinden låg åt helt fel håll så det blev inget med det.

Imorgon kanske jag ska våga mig på att ta ett dopp?
Söndag ska jag till bergen igen och det finns ingen som är gladare än jag när jag får springa av mig lite energi på väg mot nya höjder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0