Ett gott skratt förlänger livet...

Om ni behöver ett gott skratt rekommenderar jag varmt worldlingo website translation. Mitt inlägg från tidigare idag:

Tänk FÖRST..
Nog för att jag är spontan och tycker om att vara det, men det jag nyss ställde till med är absolut oförlåtligt. "Ah kom hem till mig ikväll du, så bjuder jag på middag".
Problem 1: Jag kan inte laga mat. Eller snarare: Jag hatar att laga mat.
Problem 2: När städade jag sist här?
Problem 3: Jag har ingen mat hemma och måste alltså handla
Problem 4: Min bil har trasiga knäleder (haha men det var faktiskt så han beskrev det, verkstadskillen) och bör inte köras Problem 5: Det finns inte en chans att jag kan imponera med en lika fin middag som jag blev bjuden på häromdagen!!! Ska gå och lägga mig en stund, behöver samla krafter.

Blev så här:

Intend FIRSTLY.
Enough in order to I am spontaneous and likes to last it, but it I just organized with is absolute oförlåtligt. “ah came home to me tonight you, sow invites I on dinner”.
Problems 1: I cannot repair food. Or nearer: I hate to repair food.
Problems 2: When cleaned I at the end here?
Problems 3: I have no food home and must therefore act
Problems 4: My car has broken knee joints (having have but it was actually so he portrayed it, workshop gusset smooth) and should not be driven
Problems 5: There is not an opportunity that I can impress with an equal delicate dinner that I became invited on the other day!!! Will go and to put me a while, needs to collect forces.

Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0