Klar

Maten är färdig, jag är klar!! Helt färdig faktiskt.

Här har fejats hela eftermiddagen. På bänken står två nybakade musli bröd, på bordet finns chips och grönt att dippa i en tacosås, i kylen står laxen redo att sättas i ugnen, samt en mangomousse dessert. All homemade by me (tack gode gud för mixa rör väl och kyl mat).

En liten miss var att jag glömde dryck. IFALL inte maten är god är det livsviktigt med stora mängder alkohol (döljer smak, tar död på magbakterier...).

Kan knappt bärga mig tills jag får smaka på laxen. Jag har nämligen förberedd ett helt kilo lax. Vad kan jag säga... Det blev billigare än att köpa några ynkliga bitar.

Nu hålls alla tummar och tår på att det hör till god fransk sed att ta med sig vitt vin till maten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0