Radio & dans

Ok, jag vet att det är sent. Men efter att ha lyssnat på elefantdrumlarna och festprissarna i 11 långa timmar har jag nu hittat en radio kanal som sprätt liv i mina dansfötter...

Varför spelar dom aldrig sån musik när jag är ute och kör i min rullande bastu?

Jag har föresten hört mig för om en kurs i Highland dancing. Ingen aning om vad det är , men det stod att man dansar till ljudet säckpipor, vilket råkar vara mitt absoluta favoritinstrument. Jag hade tänkt anmäla mig till flamenco (för att få stampa loss lite agressioner) men nu råkade det här dyka upp först.

Med lite tur hittar jag en scotte (jo, man skulle visst vara klädd i kilt men det kan väl bara gälla männen?) som kan lära mig spela säckpipa! DET skulle inte bara göra mig otroligt glad, utan även maskera ljudet av putt med stora möbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0