Ressugen!

Jag har börjat bli så ressugen - vill iväg på någon verkligen annorlunda resa. Eftersom jag bott utomlands i närmare tio år, varav fyra då jag flyttade runt ganska rejält i världen - när det var som intensivast hann jag med fyra adresser i tre olika länder på två kontinenter under en tidsperiod på mindre än 3 månader  - så har det där med att resa inte lockat mig speciellt. Jag reser inte. Jag bor.

Men nu, nu är jag ressugen. Den här gången vill jag inte bara åka för att hälsa på vänner i världen, i länder där jag bott. Nix. Jag vill ut på nya äventyr. Nu lockar Asien och önskeresemålet Sydamerika.

Blir det billigare att resa nu måntro, när börserna rasar världen över?

I såfall kanske jag skulle sälja lura någon att köpa min rullande bastu och dra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0