Sterling har kursat

Sterling har kursat. Och därmed försvann mitt hopp om att kunna komma hem på besök till våren. Det är ju redan en tid sedan dom tog bort möjligheten att åka hem från november till april... Men nu försvann alltså även sommarmöjligheten.

Ena positiva i det hela är att jag inte har köpt några biljetter, men jag lider med alla mina svenska vänner här, som i veckor suttit och försökt pussla ihop hemresor via Köpenhamn, Stockholm eller Oslo. Blir ett dyrt bakslag för allihop och det jävligaste är att skitbolaget låtit folk fortsätta beställa biljetter trots att det här var på gång. Biljetter som man nu alltså inte får någon ersättning för.

Arg är inte ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0