Till dansken...

Till min danska granne som körde ut framför mig på parkeringen igår, och sedan krypkörde i 5 km per timme genom hela Fort Knox fram till vakttornet, och gjorde så jag blev försenad, vill jag bara säga följande:

Är du sugen på en sightseeing i den takten, så är det bättre att promenera!

Är det fartböter du är rädd för, kan jag garantera att det finns inga poliser på Fort Knox - bara trädgårdsarbetare i miljoner - och hade det funnits det hade du fått parkeringsböter på huvudleden!

Farten är begränsad till 30km, eftersom vi är i Frankrike, innebär det minsta möjliga hastighet. På varje däck.

Bländar någon dig med helljuset, så är det för att du blockerar vägen. Inte för att göra dig uppmärksam på att något i bilen inte fungerar som det ska (utom möjligen föraren då..). Du behöver inte kolla allt vid varje helljusblinkning.

Bara KÖR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0