Åska


Vaknade före soluppgången av ett hejdundrande åskväder och ett enormt skyfall. Hur härligt som helst. Men lagom till jag gått upp och dragit ur alla sladdar - saker har en förmåga att gå sönder i åskan här - så slutade det. Som om någon vridit av kranen bara!!!

Låg och drog mig en hel timme innan jag pallrade mig upp och så fort jag satte på datorn och kopplade i internet och telefon började det åska igen.

Självklart.

Lilla läckan i taket utan för min dörr, ett litet hål bara, har orsakat översvämning i entren. Min dörrmatta flöt omkring. Hade hoppats på att det skulle skölja kattpinket ur den, men icke. Lukten är 400 gånger värre och otroligt frän - även inomhus. Ska höra med ägaren om jag får köpa en ny matta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0