Bra ursäkter någon?

Tre veckor i nya lägenheten... redan när jag flyttade in upptäckte jag att alla fjärrkontroller var sönder (till TVn, till luftkonditioneringen etc) och att tvättmaskinen låter som om någon lagt en gaffel i tvätt trumman. Sen kylskåpet - till en början lät det bara som en helikopter på natten men sista dagarna har helikoptern gått ner för landning i mitt kök ungefär var tionde minut. Nu frostar jag av och hoppas få liv i det igen.

Så diskmaskinen. Den sköljde inte disken sist och nu tvärvägrar den att starta. Jag har skruvat isär och ihop allt som går och den står likförbaskat där och bara surar.

Hur förklarar jag för ägaren att ALLT elektriskt behöver bytas ut och att det inte är mitt fel...?

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Vilket helsicke med alla trasiga apparater! Det verkar nästan som om de var trasiga redan innan du flyttade in. Hostade igång lite bara, första veckan, och sedan dog.

2008-09-19 @ 11:55:13
URL: http://matildasfikarum.wordpress.com
Postat av: Fransyskan

Ahhh äntligen någon som förstår hur det ligger till!! Problemet blir väl att förklara varför det tagit mig tre veckor att ringa ägaren...



2008-09-19 @ 12:20:37
URL: http://mittlivsomfransyska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0