Brrrrr

Det är bara en vecka sen jag skrattade rått åt en kompis som sa att det kostar dyrt att värma lägenheter här - i den 35 gradiga kvava värmen hade jag otroligt svårt att föreställa mig vad det innebär att frysa.

Men fryser gör jag. Och trots att jag faktiskt stängt fönstrena (första gången) så är det lika kallt inne som ute - runt 20 grader. Och jag fryser. Hur ska det bli i vinter??

I värsta fall får jag åla runt som en larv i lägenheten, rejält inpackad i min sovsäck - den klarade nästan nollan i somras i bergena utan att jag frös. Brrrr


Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

En extra filt och en värmande kopp te gör susen för elräkningen!

2008-09-17 @ 20:46:00
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0