Buffelhjorden har dragit vidare..

..ifrån grannlägenheten och jag vågar dra slutsatsen att mamma kommit hem och tonårsdottern läxats upp. Äntligen.
Nu ser jag med spänning fram emot kvällens telefonsamtal (hennes alltså) till pojkvännen och hoppas att hon, som vanligt, kommer sitta precis utanför mitt fönster när hon fnissar sig igenom alla franska motsvarigheter till:

"neeee"
"joooo"
"de e inte sant"
"varrråå"
"assååå"
"sa han?? gjorde han??"
"de e så tyyyypiskt"

osv

Fasen jag har dragit en riktig trisslott. I förra lägenheten dånade döva grannens TV så högt att jag aldrig kunde vara hemma - här har man underhållning på högsta nivå utan att behöva kliva utanför dörren.

(dör snart av tristess om jag måste ligga här och vila nacken länge till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0