Död mobil?

Min mobil gör flera självmordsförsök om dagen nu och återupplivningen varje gång tar allt längre tid. Jag vet att jag måste köpa en ny telefon illa kvickt, men jag hittar ingen som lever upp till mina krav:

  • Stötsäker - vi pratar tappa i golvet säker
  • Fuktsäker - jag brukar förvara den i BHn när jag inte har några fickor och här är varmt varmt varmt
  • Knappar som man kan trycka in en i taget med normalstora fingrar
  • Kamera såklart
  • Tillgång till nätet vore ju inte helt fel heller, så jag kan blogga när andan faller på
Och framförallt - mottagarbevis på mina sms, något som inte funkar med min nuvarande telefon.

Dessutom ska det vara en Nokia eller Ericsson eftersom jag är väldigt partisk i det fallet!!

HJÄLP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0