Favorit i repris

Min mobil funkar ju för det mesta inte i min lägenhet. Men NÄR den väl funkar händer det spännande grejor. Idag har jag fått flera sms från october 2007. Igen. Creepy.

Men inget slår den helgen när jag bodde i Tyskland, då det blev ett fel på Telias sändare (eller vad dom nu hade för ursäkt). Mammas sms skickat på fredagen kom i omgångar om 4 sms. Var 8e minut. I FEM dygn. För gubben som skulle fixa felet var på semester. Aldrig innan och aldrig efter har jag hatat min mobil så som jag hatade den dom fem dygnen. Jag var helt beroende av telefonen, eftersom det var min enda möjlighet att bli kontaktad och kontakta folk i ett för mig helt nytt land. Tog lång tid att komma över den svåra allergi mot sms dom fem dygnen utlöste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0