Flytt på gång!!

Så jag hade inte helt fel ändå! Utanför går två män och bär möbel efter möbel som dom trycker in i en väntande bil.


Och det inte är inte vilken väntande bil som helst inte!! Nej, det är den glansiga sprillans nya BMWn som hade parkerat så omöjligt - och förbjudet - igår att jag knappt lyckades ta mig in på min parkering. Det är inte mindre än mannen som råkade ut för mitt utbrott igår när jag ilsket förklarade att min bil är redan så repig att jag faktiskt inte bryr mig om jag måste skrapa några andra när jag parkerar, medan hans bil antagligen kommer få sig några fina bucklor om den står kvar när jag ska iväg nästa gång.



Det är ju bara att inse att det var han som drog det kortare strået och att bruden med högklackat (skor snart berikade med möbeltassar) är den som får äran att bo kvar efter den kasserade relationen.

Nåja, hon blockerar i varje fall inte min rullande bastu med sin jaguar kopia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0