Strejkförbrytare!

Medan jag stod där och diskade upp dom sista resterna av de senaste 14 dagarnas disk (har man tallrikar för 20 pers, förrätt huvudrätt och efterrätt kan man lika gärna använda allt innan man diskar) tänkte jag att EN gång till ska jag prova innan jag skriver till ägaren.

Så jag satte på diskmaskinen - numera helt tom - och fortsatte diska för hand. Glömde av den. Tio minuter (hmm...) senare gick till min stora glädje maskinen igång.



Den lille jäveln har bara väntat på att jag ska diska för hand!

Så nu står den där och går - tom - under sträng övervakning av mig. Den låter nämligen enormt och jag håller alla tummar och tår på att det bara beror på att den är just helt tom.

25 minuter kvar på programmet... Jag väntar med spänning på resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0