03h54

Det var då jag vaknade imorse. Efter knappa tre timmars sömn - mina intentioner att somna "tidigt" igår krasades sönder när jag råkade gå förbi spegeln och fick syn på att NÅGOT måste ha spruckit (håller ännu tummarna på att det inte är stygnen) eftersom plåstret jag en timme tidigare fått hjälp att byta, var helt genomblodigt.

Sova - omöjligt. Jag kan nämligen inte ligga på rygg...Så jag är fast med att sova på höger sida och jag kan lova att det grejar man inte speciellt länge. Så här sitter jag. Trött, Sur. Ont.

Undrar hur tidigt man kan börja ringa runt till kompisar för att se vem som vill klistra ihop operationssåret med nya strips. På tal om sistnämnda såg jag att läkaren skrivit ut 6mm långa. Jag har fått 6mm breda och 100mm långa från apoteket. Kommer bli intressant. Vem ska jag ringa först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0