Dagen går långsamt

Dagen går otroligt långsamt, antagligen för att jag har bestämt mig för att inte sticka huvudet utanför dörren idag - trots att rean börjar och mina kläder har möglat bort så i år har jag en riktigt bra ursäkt att shoppa. Men jag orkar inte.

Blev lite panik här imorse när dom kapade telefon och internet. Sistnämnda kom tillbaka ganska snart men telefonen verkar vara död ännu. Herregud, min check borde ligga på deras skrivbord IDAG och sista dagen att betala var igår. Dom kan skylla sig själv som skickar ut räkningar mitt under julhelgerna. Så jäkla reaktiva brukar dom inte vara - man brukar ha tre veckor på sig innan dom börjar mixtra med linjen (ok ja, jag "glömmer" alltid betala telefon/internet räkningen, men det är för att deras service är usel och jag inte har lust!).

I varje fall. Det fick mig att inse att jag måste sätta fart lite med mitt jobb. Så snart jag vilat en timme. Gäller att passa på när det är tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0