Dagens Väckning

Idag blev jag väckt redan klockan 7h30, då målarna punkligt kom till jobbet - och ställde sig och tutade oavbrutet med sin bil utanför mitt fönster i tio minuter. Mitt misstag. Jag skulle sagt till tanten som jag såg parkera så dumt igår, men jag trodde faktiskt att någon som parkerar så hon blockerar ALLA bilar i området, inte stannar många minuter. Fel. Hon är fortfarande parkerad. Liksom alla andra eftersom ingen jävel kan komma förbi hennes bil och hon tydligen är den enda i hela Fort Knox som lyckades sova rakt igenom tio minuters ilsket tutande.

Sur är inte ordet för att beskriva mitt humör idag.

Både tanten och målarna gör bäst i att hålla sig jäkligt långt borta från mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0