Experten är påväg

Vilken tur jag är hemma! Vakterna i Fort Knox ringde och sa att experten kommer för att titta på mina väggar i eftermiddag. Hoppsan då. Det hade jag visst glömt! Så synd att jag skrubbade väggarna vita med klorin häromdagen... Har i varje fall köpt plastpåsar som är självstängande, och enorma skitdyra sopsäckar, så att jag kan förvara kläderna säkert i garderoben så småningom.

Bäst jag letar upp fotona på dom numera vita väggarna (som dock ännu stinker mögel).

Jag vaknar faktiskt klockan prick 4 varje natt med enorma utslag på händerna (är skitallergisk mot mögel) och det är precis vid den tidpunkten där temperaturen i rummet har sjunkt så lågt att det stinker fan av möglet inne igen.

Nåväl. Kanske bäst jag tar en dusch och piffar till mig ifall det behöver flörtas till sig pengar till färg att måla väggarna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0