God morgon!

Det har vart en seg natt.  Jag var inte det minsta trött när jag la mig vid midnatt (efter att ha varit en zombie i två dygn) och somnade inte precis direkt. Klockan 03h11 kom grannen under hem från sin tjänsteresa och klopprade runt i högklackat på stengolvet, tills jag gick upp vid halvfyra, drog på mig högklackat jag med, och körde en två minuters stepdans över hennes kök. Hon är rar, tjejen under, men hon glömmer ofta att ta av skorna när hon kommer hem mitt i natten.

Halvsju ringde klockan och nu sitter jag här och häller i mig min andra kopp kaffe. Inom en halvtimme ska jag ha duschat, gjort mig i ordning (inklusive hittat kläder) och vara utanför dörren. Helst inom en kvart faktiskt. Har en kurs i storstan från 9 till 17 och är rejält orolig för hur jag ska lyckas hålla mig vaken hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0