Idiotisk idé

Varför jag kom på den idiotiska idéen att flytta tillbaka så mycket som möjligt av grejorna i garderoben vet jag inte. För det var ett stort misstag. Nu är jag bomtät i näsan, har utslag överallt (allergisk, sååå allergisk mot mögel) och mår allmänt ruttet. Behöver ut en stund för att andas frisk luft men det pissregnar så har inte lust med det heller.

Varenda pryl som legat i en hög bredvid min säng är nämligen mögelskadad. Dom goda nyheterna är att jag inte har något att stoppa in i garderoberna längre. Dom dåliga är just riktigt dåliga - jag får tvätta om RUBBET eller slänga alla kläder.

När motivationen ligger på, ska jag flytta ut alla kläderna i skåpet i köket - och riskera att alla böcker och viktiga papper fuktskadas i garderoben i sovrummet.

Viktigast är - hur fasen ska jag få bort möglet och mögellukten så att jag kan sova i sovrummet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0