Klas är här!

Stormen Klas har anlänt med full styrka, en timme senare än dom förutspådde. Utanför mitt fönster ser jag enorma mängder vatten "falla" horisontellt och allt, absolut allt, är pissblött. Det trista är att det blåser från det enda hållet det inte får - kommer behöva skura vatten ur min garderob här ikväll.

För en timme sen sa dom på nyheterna att vägarna var öppnade - efter att dom skyfflat bort flera ton med sten som vågorna skickat upp på vägen - men jag antar att dom hinner stänga vägen igen innan jag ska åka om en timme. Kanske borde ge mig av lite tidigare för att vara säker på att komma fram i tid - det är inte roligt ute idag.

Jag ser verkligen inte fram emot att köra bil i det här vädret och dessutom inte på alla småvägar och motorvägen som jag måste ge mig ut på med min skrothög.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0