Konsten att överleva en natt utan att få frostskador

Viiiiiis av gårdagsnattens erfarenheter, håller jag just nu på att elda  värma upp mitt sovrum med el elementet. Samtidigt går mikron varm för att hetta upp mina vetekuddar. En ska ligga i sängen. En har jag virat in i två fleecefiltar, för att den ska hålla värmen längre än till klockan 4 inatt då jag tänkt plocka fram den - har nämligen ingen lust att gå upp och stå på ett iskallt golv i 4 minuter mitt i natten för att mikra om kudden.

I sovrummet står också en luktavfuktare och en luktFörbättrare. För att maskera mögellukten.

Har fått tips om hur man tar död på mögel, så imorgon ska det jobbas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0