Lång natt

Sov gott till fyra inatt, sen vaknade jag av kliande blödande eksem och sönderrivna händer (att slita bort naglarna så jag inte kan riva hjälper inte, jag är kreativ även i sömnen och hittar andra vassa saker!) och frostskador på näsa och tår. Söndersvettad säng. Det tog en timme att värma upp rummet så jag kunde somna igen.

Sovrummet STINKER mögel och är oerhört fuktigt. Vet inte hur jag ska lösa det. Värmefläkten ger ju bara värme NÄR den är på och den helikoptern kan jag ju inte ha brummande när jag sover. El elementet vågar jag inte lämna när jag sover. Så... Här längtar vi efter sommaren!

Ska se om jag hittar antimögelmedel att stryka på tak och väggar. När jag blir frisk nog att åka.

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Men du måste fixa sovrummet, du kan bli jättesjuk om du ligger och sover i fukt och mögel.

2009-01-02 @ 11:46:41
URL: http://matildasfikarum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0