Målar så tyst

Måla kan man göra på många sätt. TYST är ett. En annan variant är att drämma penselrullen i väggen varje gång och slafsa runt så mycket så att det ekar i byggnaden. Halvåtta på morgonen.

Min plan är att åstakomma ett chockartat högt ljud som får grabbarna att ramla i färgbyttan så att vi blir av med dom idag i varje fall.

Jag är INTE morgonmänniska när jag har huvudet igenmurat med snor, en hals så svullen att jag inte kan svälja, ingen röst - och framförallt inte eftersom jag är renodlad kvällsmänniska och är pigg som men mört till klockan ett varje natt. Hade jag kunnat sova ikapp på eftermiddagen hade det varit noll problem, men dom slamrar ju oavbrutet där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0